[gilug.org] Software de facturació i TPV

francescp pepperline com francescp pepperline com
2008-02-14 16:49:18 UTC

Hola,

Doncs em sembla que pot sé et donaré una mala notícia, almenys quan jo m'el
vaig començar
a mirar ja parlo de temps. Si vols imprimir has de (comprar o fer un
donatiu) per el mòdul d'imprimir.

Si et tinc que sé sincer millor fes una una ullada al bumages.

I parlant d'ERPs quines són les vostres experiències ? no us sentiu
frustrats com per ex. jo que programo
en Qt (com qui diu a l'hora de sopar) per fer aplicacions petites
aplicacions, amb les hores que un hi ha de dedicar de feina i després et
surt un client i diu epps l'altre dia vaig anar al media i vaig comprar un
conta...
no se què per 100€  i a més resulta que el conta... no se què fa
virgaries... com s'ha d'afrontar això ?

"Albert Coronado" <> ha escrit: