[gilug.org] "amics"

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-04-21 06:33:07 UTC

El Monday 21 April 2008 00:59:28 xavi linux va escriure:
> Hola LLista
>
> Voldria comentar un tema per a mi fins ara desconegut,
> Ja fa uns dies vaig instal.lar una ubuntu a uns amics y al enviar mails tan
> per gmail, com per yahoo, els dons #error 102...he mirat a st google que
> pot ser i la veritat desde una base de dades a un problema de xarxahe

quin programa dona el error ?
hi ha algun texte que segueix al 102 ?

> trobat de tot i tots colors, la conexíò per si algú ho havia vist mai es
> d'un mb amb telefonica...

ara recordo aquells temps en que tenir un modem de 1200 baud era un signe de
riquesa, i en les pelicules posaven els xiulets dels modems i els beeps de
les pantalles per fer veure que els ordinadors treballaven molt !