[gilug.org] Portatil 100% Linux

2008-04-20 17:38:14 UTC

Jo fa poc vaig intentar configurar el dispositiu WiFi en un Toshiba
Satellite A200-1NH i no me'n vaig sortir. Porta un xip "Atheros", no
recordo quin model (AR5006EG, AR5007EG o similar), que no vaig
aconseguir fer funcionar per cap dels procediments trobats per internet.

Algun consell?

El dg 20 de 04 del 2008 a les 15:44 +0200, en/na Jordi Pujol va
escriure: