[gilug.org] magic numbers

2007-09-28 11:02:02 UTC

Per a salvar la por, el millor és utilitzar GNU/Linux amb Live-CD.

Això significa iniciar l'ordinador amb un CD-ROM posat, que et permet
treballar amb l'entorn complet sense tocar res del què tinguis
instal·lat. Els sistemes Live-CD ("CD viu") són completament funcionals
i ho permeten fer tot sense necessitat d'instal·lar ni tocar el disc
dur, si no vols.
Així, quan inicies el PC sense el CD, aquest et funciona amb el
MSWindows que tenies, tal i com el tenies.

Informació i referències a:
http://es.wikipedia.org/wiki/LiveCD

En/na Jose Luis ha escrit: