[gilug.org] sortida televisio

2007-10-05 10:42:58 UTC

Això és que per defecte surt amb NTSC/SECAM, i no se't posa a PAL fins
que s'inicialitza X-Window amb els paràmetres que li dónes a xorg.conf

Aquest "per defecte" tu veuràs si és tant en el POST de l'ordinador com
abans de X-Window. Si només és durant aquesta fase prèvia a X-Window
(splash), observa què passa si desactives el bootsplash per a
diagnosticar si és aquest programa el què reconfigura/reinicialitza la VGA.

En/na David Casals ha escrit: