[gilug.org] squid i apt-proxy

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-10-01 09:41:07 UTC

El Monday 01 October 2007 09:58:19 David Casals va escriure:
> Hola Jordi,
>
> Doncs no, i em sembla que continuo sense entendre la diferencia entre:
> http_port 3128
> http_port 3129 transparent.

dons la manera de interpretar les peticions es diferent si son de proxy o si
son transparents, per aixo fem que els ordinadors locals i també el servidor
en localhost es poden connectar en modus proxy al port 3128,
en canvi en el 3129 rebrem peticions http transparents i s'hi connectarà la
xarxa local quan es dirigeixi per el port 80 a qualsevol adreça a través del
servidor gracies a la regla del iptables,
Aquest es el nivell de detall al que volia arribar en les instruccions de
l'article que vaig escriure.

> i això
>
> http_port 3128 transparent.
>
> L'iptables si que està fet. Sino no em funcionaria l'squid de forma normal.
>
> Parlant d'això on he de posar pq s'executi automaticament al iniciar la
> màquina. Vaig llegir que amb Debian ho havia de posar a:
> /etc/network/if-up.d/

pot ser,
o tambe a /etc/network/interfaces

# The primary network interface