[gilug.org] k3b en catala

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-05-17 18:33:47 UTC

A Dijous, 17 de Maig de 2007 20:20, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Ara li toca al programa de gravació de CD/DVD "K3B".
>
> Amb una Ubuntu GNU/Linux 7.04 he afegit el K3b amb el seu instal·lador
> més amigable, però em funciona en "english".
>
> Amb el gestor de paquets "Synaptic" he trobat el paquet i18n de k3b,
> l'he instal·lat, però el programillu encara m'ho ensenya tot en inglis.
> He cercat per totes les opcions i preferències del programa, i no he
> trobat enlloc on es pugui triar la llengua.
>
> Algú sap com resoldre-ho?

crec que podria venir de la configuracio de la sessio inicial de l'usuari.
Comprova si tens les variables LANG i LANGUAGE correctament
en un terminal konsole de l'usuari posa
$ set | less

sino estan en catala pots posar al
$HOME/.bashrc

export LANG="ca_ES.UTF-8"
export LANGUAGE="ca_ES:en_ES:en_US:en_GB:en:es_ES"

i tambe has de comprovar la disponibilitat del local ca_ES.UTF-8
amb root
# dpkg-reconfigure locales

asseguret'en de que esta marcat