[gilug.org] Transit distribuit, ample de banda repartit

festuc festuc gmail com
2007-03-30 18:09:26 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> A Dijous, 29 de Març de 2007 20:01, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:

> val, hi ha vàries opcions,
>
> una,
> posar routers que tinguin IP routing amb BGP-4, es comuniquen entre ells i es
> reparteixen la carrega, igualment son tolerants a fallides, si es desconnecta
> una ADSL el router envia la el tràfec cap a l'altre.
> Si es vol routers que suportin BGP s'ha de fer una bona despesa en routers
> CISCO i els complements BGP del seu sistema operatiu, però també hi ha la
> solució de comprar uns routers compatibles amb el projecte OpenWRT,
> [...]
No es per rissar el ris, però que passa si es un cable modem i un ruter
a la configuració?
el cable modem d'ono dona una ip d'Internet, i un ruter de adsl pot
funcionar amb ip fixa

Si al ordinador tinc eth0 eth1 i eth2 per configurar la xarxa:
on eth0 obtinc una ip per dhcp de part d'ono
a eth1 tinc una ip del ruter de timofonica a 192.168.1.x
i a eth2 vull que sigui una xarxa interna i poso una ip privada meua.
 192.168.29.1

Com faríem llavors el balanceig?