[gilug.org] Arrencada oberta amb XUbuntu

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-03-22 18:09:21 UTC

Ahh.. veig que és el del Xubuntu? Doncs el gdm em sembla que no deu
venir per defecte amb el XUbuntu (no ho se, però suposo que usarà el
xdm que és una mica més lleuger).. Bé, aleshores segurament hi ha la
opció per fer-ho configurant l'arxiu xdm-config.. no disposo de xdm en
cap dels pcs que tinc a ma, però quan tingui temps t'ho miro en detall
si algu no ho fa abans, ok?
Per ara, si vols, pots donar una ullada a
http://www.faqs.org/docs/Linux-HOWTO/XWindow-User-HOWTO.html (el punt
3.2.1 en parla)
o a les pàgines del "man" segurament hi dona més informació. També
pots mirar de fer que s'executi directament el servidor X sense usar
cap gestor de sessions, però no recordo mai com :)