[gilug.org] Materials xerrades

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-03-13 10:25:27 UTC

amb el pas del Drupal a versio 5.10 no he instal.lat el mòdul de múltiples
idiomes, " Com que només fem els articles en un idioma ! "
les URLS que portaven idioma ( no servia de rés indicar l'idioma perquè només
tenim un article )

http://gilug.org/?q=en/node/279

queden

http://gilug.org/?q=node/279

A Dilluns, 12 de Març de 2007 19:48, Marc Furtià i Puig va escriure: