[gilug.org] jornades

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-03-11 15:37:00 UTC

Crec que les jornades han anat prou bé, tal i com vam quedar a
l'assembla, faig un reply del correu que vaig fer desafortunat a la
llista del JPL (jornades de programari lliure).
Com vam quedar ...
Després d'enviar aquest correu, n'enviaré un a les JPL diguent que ho
vaig entendre malament jo, i que tot el pollo ha estat culpa meva.

Aquest és el correu que vaig rebre :
Hola Marc,

ara ja fa un temps prudencial que vas enviar un correu a la llista de
l'organitzacio de
les JPL fent saber que el GILUG no hi participaria. Com suposo que saps
estem fent
un esforç important per que les JPL no siguin sistematicament a
barcelona i així
puguin acostar-se als grups que hi ha arreu del pais. Com a impulsor
d'aquesta
politica tinc molt d'interes en saber quines són les raons per les que
el GILUG va decidir
no participar-hi. No és questió de jutjar-les sinó més aviat d'entendre
com podem fer-ho
millor. Podries fer-me'n cinc cèntims d'aquestes raons?

sebas vila

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com