[gilug.org] KDE i Gnome

2007-06-09 17:42:40 UTC

Bé, ara ja porto un temps havent utilitzat molt el KDE, i havent
utilitzat molt el Gnome.

Com a usuari veig els avantatges i inconvenients de cadascun, i m'agrada
la part bona de cadascun. Però arrel d'haver provat ahir la KUbuntu (de
Canonical només havia utilitzat Ubuntu i XUbuntu) m'ha semblat que el
KDE deu ser molt més pesat que no pas el Gnome.

He vist que a la KUbuntu 7.04 a diferència de la Ubuntu 7.04, no
inclouen GIMP ni Compiz/Beryl (i potser alguna altra cosa), doncs
m'imagino que deu ser per raons d'espai.

Algú em podria aportar més informació sobre la comparació en grandària i
velocitat entre AQUESTES dues interfícies de finestres?

Gacies