[gilug.org] volcanica 2007

David Casals hakd0c telefonica net
2007-06-09 16:56:25 UTC

Hola a tots de 9,

Ara em posare ab contacte amb els que van contestar, perdoneu el retard
pero he anat liadissim (com tothom suposo).

A part de voluntaris també acceptem suggeriments sobre altres temes a
tractar millor si son sobre programari lliure, pero si no ho son també
es poden oferir.

També acceptem col·laboracions de tota mena, tant persones individuals
que vulguin ajudar com entitats que vulguin posar publicitat.

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: