[gilug.org] Kdenlive i Cinelerra

Albert Coronado acoronadoc gmail com
2007-06-04 13:20:31 UTC

Hola Narcís,

No se si he entés be el que volies dir per "Cataleg de programes
instal·lables". Jo he fet:

sudo aptitude search kdenlive
sudo aptitude search cinelerra

i cap dels dos m'ha tornat cap programa a instal·lar. Si no ho he fet bé
m'ho expliques hi ho provo.

El 04/06/07, Narcis Garcia - GiLUG <> ha escrit: