[gilug.org] idioma de OOo amb Ubuntu-Livecd

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-07-31 16:39:57 UTC

Hola llista,

Feu servir un Debian Live remasteritzat com a Sistema Operatiu Live,

http://wiki.debian.org/DebianLive

en el meu hi he afegit l'idioma català, els drivers nvidia, beryl, utilitats
de só, visualitzadors de flash, compressors-decompressors, etc,
fins i tot va amb el kernel versio 2.6.22

hem de tenir en compte que porto molt de temps provant distribucions Live,
vaig començar fent remasters de Knoppix, després ho vaig intentar amb KUbuntu
però no anava prou bé, i ara amb el Debian Live he conseguit un sistema molt
bó. A més es pot personalitzar amb tots els programes i utilitats de Debian i
és completament obert a modificacions,

Proveu el projecte Debian Live, porta feina però dona molts bons resultats !

Salut,

Jordi Pujol

A Dimarts 31 Juliol 2007 17:09, xavi linux va escriure: