[gilug.org] Ubuntu feisty amb compiz i beryz

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-07-17 12:02:53 UTC

A Dilluns 16 Juliol 2007, xavi linux va escriure:
> Salut llista:
>
> Tinc un portatil amb una targa de video
> Nvidia <http://www.nvidia.com/> GeForce™ Go 7400 Turbocache 256MB (Local
> 64MB / 128MB)
>
> L'ubuntu Feisty 7.04 porta "de serie", a Sistema>preferencies>eferctes
> d'escriptri, on puc activar
> el moviment de finestres , etc i el cub,
> Fins aqui tot bè, pero quant vull entrar en una terminal per fer qualsevol
> cosa,  aquesta es queda amb blanc, i sense marcs, o sigui que no pita, per
> tant no te sentit activar-ho, peró algu te idea pq es queda blanca i la
> [...]

Com llances el procés del compiz? Has mirat si tens l'emerald corrent? (és el
que pinta les finestres). Jo executo això a l'inici de la sessió del KDE:
compiz --replace -c emerald &

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg