[gilug.org] Habilitar "efectes finestres i cub " a la Feisty

2007-07-12 12:41:48 UTC

Jo ho he provat ja amb uns quants ordinadors amb VGA "NVidia", i m'he
trobat de tot (encara que sigui amb Ubuntu 7.04 en Live-CD).
La majoria funcionen (el cub només gira de costat), però n'hi ha que
deixen només 1 espai de treball (escriptori) i no hi ha res a girar, i
fins i tot me n'he trobat que de cub res de res.

El què sí sempre m'ha funcionat és això dels menús "gelatinosos".
Jo crec que depèn del maquinari de cada PC, segons el nivell de suport
que li presti la versió actual del Compiz/Beryl.

En/na xavi linux ha escrit: