[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Leopold Palomo-Avellaneda lepalom wol es
2007-01-29 09:41:01 UTC

A Dilluns 29 Gener 2007 09:37, Oriol Pellicer va escriure:
> Hola, ja que en Marc torna a preguntar si estem vius...
>
> que us semblaria que féssim unes jornades de programari lliure? Fa molt de
> temps que no fem gairebé res i segur que hi ha molta gent que té coses a
> explicar al món.

hi ha gent del gilug que ha mostrat interès en col·laborar en les jornades de
programari lliure que aquest any es faran al la UdG. Fer unes jornades és una
feinada.

Jo us proposo que en comptes de fer unes altres (en en sou molt lliures de
fer-ne unes, dues o les que vulgueu) feu una proposta a la gent de les
jornades i feu una part (des de uns tallers, o un debat, o el que creieu més
oportú). Potser, pot ser interessant i aprofiteu els recursos que estan en
marxa, etc.

Volsaltres mateixos,

Leo