[gilug.org] web que em sembla que us interessarà :)

2007-01-29 09:01:43 UTC

Només t'afegeix una entrada al gestor d'arrencada de Microsoft Windows,
però és una tonteria que potser ningú abans no feia.

És d'aquelles coses que, per poc mèrit tècnic que tinguin, resulta que
era de les que més falta feien per a entrar més als usuaris inexperts. A
vegades no cal tant fer virgueries extraordinàries per a aconseguir un
objectiu com aquest, sinó pensar més lluny dels bits i les instruccions
de programació.

Narcís Garcia

El dg 28 de 01 del 2007 a les 16:41 +0100, en/na Oriol Pellicer i
=?utf-8?q?Sabri=C3?= va escriure: