[gilug.org] web que em sembla que us interessarà :)

Quim Rovira quim rovira gmail com
2007-01-28 14:51:14 UTC

Si, certmanet són iniciatives com aquesta que simplifiquen tot el
procés que acosten una mica més el Linux als no-informàtics.. de tota
manera crec que és més propi d'ubuntu que de debian.. m'agrada pensar
que debian encara no prioritza emplenenar-te el linux de coses mones
que acaben per provocar el mateix que passa en windows... tots els
ubuntus que he provat pequen bastant d'inestables, en canvi els debian
es comporten de forma bastant raonable...

Això és una opinió, no voldria pas portar controvèrsia :P

Gentoo fever!
Quim