[gilug.org] Proposta cartell

guerau guerau elsud org
2007-02-28 11:53:16 UTC

En/na Oriol Pellicer ha escrit:
> La nova versió del cartell:
>
> http://gilug.org/jornades_gilug_marc2007_v2.pdf
>

> Salut!

merci :)

> A Dimecres 28 Febrer 2007, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:

si, ja hi són, només falten les descripcions de tota la resta :)
tenim dues possibilitats, o posem totes les que no són prou clares amb
el títol o bé no en posem cap, és que només amb una queda un xic extrany

el títol "linux fàcil" era per posar-hi alguna cosa, no hi havia cap
proposta, a mi no m'agrada gaire, alguna idea? o:)

Teixi, suposo que coneixes aquest gràfic: http://www.levenez.com/unix
per mi és l'hòstia! el vaig imprimir farà cosa de tres anys però m'he
traslladat dues vegades de casa des de llavors i no crec que el trobi,
però està molt ben fet i és molt fàcil d'imprimir, seria molt
interessant de portar-ne una còpia :)

salut!!!