[gilug.org] pregunta que no sé com catalogar :P

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-21 19:00:30 UTC

Bones llista, tinc un pc que no m'arranca, si el porto a les jornades,
el podriem mirar a veure si en treiem l'entrallat ???
Aquest pc anava a la basura, però jo el vaig rescatar, es un pentium a
1500, però no sé per què, però no m'arranca.
Bueno, arrenca a vegades, quan li surt del .... i a vegades, no arrenca
ni a patades.
Què tal si el porto a les jornades i el mirem ?
O és una cosa fora de lloc ?
Vinga, ens continuem llegint :P
Fins aviat xDDD

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.