[gilug.org] baixan't iso's

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-20 16:54:11 UTC

El dt 20 de 02 del 2007 a les 16:54 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure:
> És que jo havia entès que, per a instal·lar l'escriptori "Enlightement"
> fa falta agafar totes les fonts del sistema operatiu inestables.
>
> És a dir, que tot allò que no sigui l'escriptori aquest, vindrà de
> paquets amb versions catalogades com a estables?
>
> Narcís
No, ja que per posar l'e17 jo he triat la versió testing, per evitar
problemes de paquets i dependencies, ja que si et posses la stable, els
paquets són a base de bombes pràcticament, però bé, ara estan a punt de
congelar la versió de stable, per tant, la testing passarà a ser
candidata de stable un cop hagin congelat la versió actual, que si no
m'equivoco, és la stable actual...
Si m'equivoco o vaig errat, que algú que sàpiga més del tema, ens
il·lumini :P

Mira, el que he trobat per irc al canal debian-catalan de l'irc
arion.oftc.net
(17:30) ( dats) hola
(17:38) ( dats) la testing d'aqui poc passarà a ser candidata a stable,
no ?
(17:38) ( dats) un cop hagin congelat la stable actual ?
(17:43) < sto> Sempre és la candidata a estable
(17:44) < sto> I ara mateix etch ja deuria de ser estable, però encara
falten uns quants
               problemes per resoldre, sobre tot relatius al kernel i
per dependència al
               instal·lador
(17:45) < sto> Probablement quan ixca el proper instal·lador serà prou
ràpid, la resta
               està congelada fa temps
(17:46) < sto> Els paquets que passen de sid a etch ho fan manualment,
el script que ho
               fà automàticament està desactivat
(17:50) ( dats) ahaps

I la documentació que he trobat :
http://www.debian.org/releases/
http://www.debian.org/doc/FAQ/ch-ftparchives#s-testing
http://www.debian.org/doc/FAQ/ch-ftparchives#s-frozen
http://www.debian.org/releases/testing/
A partir d'aquí, tu tries, ja et dic, si vols instal·lem debian i et
quedes amb l'stable si vols ... no sabria com dirt'ho ... però d'aqui 4
dies es conegelarà la stable i passarà la testing a ser candidata a
stable pel que jo entenc :S
No sé, a partir d'aquí, has de ser tu mateix qui decideixi què fer, ja
que tu ets l'amo i senyor de la teva maquina i no jo :P

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com