[gilug.org] [Fwd: Re: manual debian e17 fet]

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-20 15:32:18 UTC

es la maquina vella que tinc, que ja te tres o quatre anys, tot i que es un
pentium-IV
millor que ho fem tot en una sola maquina, preparo la configuracio de
l'apt-proxy i te la passo,

ara poso la configuracio del client, ja enviare la del servidor

el apt-proxy es senzill, pero haurem de definir bé lo que necessitarem baixar
perque el dia clau ja tinguem pre-carregat lo que faci falta,
que la meva idea de fer el mirror es molt agosarada, un usuari d'un equip
d'escriptori, dels 13 GB del testing instala menys de 1 GB
es tracta de haber fet el dia abans una instalacio exactament igual i haurà
canviat molt poc, pràcticament tot lo que es descarregui ja estarà en caché

P.D. si vols tambe la configuracio del servidor dns,
o del servidor dhcp ?, la posare per coherencia de les configuracions,

A Dimarts, 20 de Febrer de 2007 13:11, David Casals va escriure: