[gilug.org] [Fwd: Re: manual debian e17 fet]

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-02-19 17:08:24 UTC

A Dilluns, 19 de Febrer de 2007 13:21, David Casals va escriure:

> La meva experiencia es que si vols tindre l'apt-proxy actualitzat amb
> una adsl de 3 o 4 Mb tardes mes d'una setmana amb la connecció a
> Internet traient fum (almenys si el vols tindre actualitzats amb els
> repositoris d'Ubuntu, els de Debian no se a quin ritme s'actualitzen).

lo que veig que abans (l'any passat) el apt-proxy havia tingut molts informes
d'error de connexio, pero ara ja estan solucionats,
he fet una instalacio que a mes assegura la connexio passant per l'squid, tots
dos instalats a la mateixa maquina,
amb dues vegades la mateixa instalacio de debian amb el cd netinst, la primera
ha tardat lo que es normal, una hora i picu nomes per descarregar, mes de
dues hores per completar la instalacio,
la segona s'ha completat totalment nomes amb mitja hora,
ha funcionat perfectament, sense talls ni cap problema,

> Jo ja vaig explicar en el meu moment per que en el meu cas particular no
> em servia l'apt-proxy

no ho he entes, perque squid i no apt-proxy ?
si hem de descarregar paquets, el apt-proxy fa un cache que pot omplir tot el
disc, i te parametres d'auto-neteja, etc
i si volem accedir a la web, l'squid, clar

I una pregunta, que no se si ja ho habies dit,
com vas configurar l'squid en mode transparent ? amb Debian ? amb el kernel
standard o un kernel recompilat ?

> Perfecte ja et preguntare algunes coses

exacte, per els que volgueu fer instalacions a la party, si hi ha el meu
ordinador com a servidor de comunicacions, entre tots podem anar estudiant la
configuracio de la xarxa :
- la distribucio fisica de la xarxa, amb les dues targes ethernet que porta
pot fer de passarela i podem instalarhi el DNS, squid, apt-proxy, DHCP,
- podem pre-carregar els paquets .deb que volgueu per donar velocitat a les
instalacions