[gilug.org] [Fwd: Re: Ubuntus demanades]

David Casals hakd0c telefonica net
2007-02-15 09:54:02 UTC

En/na Marc Furtià i Puig ha escrit:
> [...]
>>
> No tinc dvd's ni grabadora de dvd's .. però tinc un cd de debian sarge
> 3.1 ... per això ho comento.

> Val, ja sé que és el meu curs, però és el meu curs que faig pel
> GI.L.U.G.  i per això demano consell.

> Molt bé ....mmmm jo de netinstall no n'he fet mai cap, però suposo que
> molt complicat no potser ... però bé ... jo havia pensat fer copies de
> dvd's ja que potser que 10 pc's, posem per cas, xupant ample del proxy
> no sé jo com respondrà aquest proxy ni la velocitat que tindrà, per això
> ho comento ... (i ho comento sense cap tipus de mal rollo de cap tipus)

El proxy es:
un AMD64 3200
1Gb Ram
el disc que fa de cache es un western digital Caviar Sata a 10000rpm
2 targetes de xarxa a gigabit

El switch on anira connectat tot es un D-Link des-1026G 24 boques 10/100
i 2 a 1000.

El sistema està en producció i no hi ha hagut cap mena de queixa fins al
moment, jo crec que ho aguantara.