[gilug.org] Ubuntus demanades

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2007-02-14 18:03:28 UTC

> Bones llista,
> Quantes copies faig de debian per donar ???
> 10 ?

Les que creguis convenient...

> hauré de fer cópies amb dvd i no en tinc ni un ...

mmm, no tens dvds o no tens gravadora de dvd? perquè una netinstall
què tal? si tenim un apt-proxy no crec que necessitem un dvd...

Igualment, venen uns paquets de 10 dvds a qualsevol tenda... (el gilug
et retornarà els diners)

> Crec que el millor és que ho porti a fer, ja que jo no tinc gaire temps
> per 'perdre' fent grabacions de debian's pel curset.

Marc...., és el teu curs, queda pràcticament un mes, a còpia per dia
vas sobradíssim de temps.

> Com ho veieu ?
> Abans de fer res, prefereixo consultar-ho aquí i que la llista digui com
> s'ha de fer això.

Ja t'ho he comentat tot. Si vols te les faig jo... no crec que costi tant.

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>
http://iesdecelra.xtec.net/eduard