[gilug.org] Resum reunió 10 de Febrer

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2007-02-11 21:28:05 UTC

Bones llista,

faré un petit resum del que vam quedar el dissabte a la reunió que es va fer :)

Horai: he fet un petit dibuix... (es demostra que no és lo meu això
del grafisme :P)

Vam decidir obrir portes a les 9h i que a la primera xerrada fos a les
9:30h d'OpenOffice.org/Mozilla per començar a fer venir ganes de fer
una bona instal·lació :)

Després en paral·lel es farà una install party amb Kubuntu (pels menys
experimentats i que vulguin entrar al món GNU/Linux fàcilment) i una
altre amb Debian (més tècnica per usuaris potser ja més avançats).
La install party està pensat que s'acabi a les 12h si és possible però
es pot allargar fins les 14h en paral·lel a la xerrada de Música,
Media & GNU/Linux que començarà a les 12h fins les 14h.

14h dinar fins les 16h :)

i després consecutivament una xerrada cada hora.

16h Petita història dels sistemes operatius
17h S'ha substituït la xerrada de Drupal per una de Ruby on Rails que
faré jo mateix. (S'hi ha molta més interessada en Drupal la puc fer
sobre Drupal, però crec que és més interessant Ruby on Rails :)
18h Asterisk
19h Assemblea del Gilug, propostes, idees, valoracions de la jornada, etc...
20h Fi de la jornada

Crec que amb la imatge que adjuntu ús quedarà més clar.

Material que cal:

Xerrada multimedia:
 - Pantalles (2x19'')
 - Equip só (mesclador, altaveus)

Install Party

- Proxy apt, squid -> David ?

General:
 - Projector(2) i pantalla
 - Equip só (micro, altaveus...)
 - Access Point, Switchos, cables, etc...

Publicitat:

 - Manifest, aquí[1] us deixo un exemple :)
 - Poster, cartell? -> Guerau?

Coordinació:

 - Per llista

Dia: 10 de Març

El lloc haig d'acabar de parlar amb l'enric (de la Fàbrica) però en
principi em va dir que no hi havia cap problema, el tema menjar nosé
com estarà. Aquesta setmana hi tornaré a parlar.

Per tant, hem de començar a fer un escrit per fer el Call4Nodes

[1] http://sindominio.net/hackmeeting/index.php/2006/difusion/notaBlogs

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>