[gilug.org] Ubuntus demanades

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-02-11 07:53:27 UTC

Ostres, jo tenia pensat fer-ho amb Kubuntu, ¿es pot modificar la comanda? Sinó
és igual, ja les copiaré.

Ahir vam fer una mica de reunió per preparar les Jornades del 10 de març.
L'Eduard va prendre notes de tot i ja ho passarà a la llista (horaris,
contingut, etc.)

Salut!

A Diumenge 11 Febrer 2007, Narcis Garcia - GiLUG va escriure: