[gilug.org] Propostes per les Jornades II del Gilug

Oriol Pellicer oriol elsud org
2007-02-03 17:18:00 UTC

A Dissabte 03 Febrer 2007,  va escriure:
> Bones,
>
> Fa molt temps que no escric a la llista, però ara que per fí, veig idees
> positives i injecció de sang nova al Gilug, m'he animat de nou.

"Benditos los ojos!" :)

> Proposo fer una de les següents xerrades:
>
> - Història dels Sistemes Operatius (com la que vaig fer a les jornades I
> del Gilug)
>
> - Introducció a la línia de comandes Debian/Ubuntu Linux

La que vulguis, segur que estaran de conya totes dues (a mi la de la Història
de l'altra vegada em va encantar). O una al matí i l'altra a la tarda :P

> Finalment també m'agradaria que algú de l'equip web del Gilug fes una
> xerrada de creació de web amb Drupal.

Algun voluntari?

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg