[gilug.org] Atenció: Jornades del GiLUG!

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-02-01 14:08:52 UTC

Bones primer de tot,
> No et montis pelicules... És bo que tinguis ganes fer coses, que tinguis
> inquietuds, idees però crec que l'única cosa que et falta es focalitzar-ho
> millor des d'un punt de vista més positiu, optimista i no t'han derrotista,
> que cada cop que fas un comentari sembla que s'hagi d'acabar tot i no és
> això.

i seguidament et contesto el teu correu :
no em monto pelicules o jo si més no, crec que no em monto pelicules.
D'inquietuds en tinc moltes, si, suposo que és cert. No entenc quan em
dius això de"focalitzar-ho desde un punt de vista més positiu, optimista
i no tan derrotista".
El món li queda un dia menys :P tothom a correr!!!

> Evidentment la meva opinió.

Respectable com qualsevol altra, no ?
> per aquest correu, també les presento davant de qui sigui.
> P.D.: No has de demanar disculpes a ningú, l'única cosa que fem és fer
> servir la llista per canviar punts de vista i arribar a bon port,
> conclusions, projectes i sobretot realitats.

Realitats que per les causes que siguin poques vegades es veuen
realitzades ...