[gilug.org] sortides de du...i quin panorama!!!

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-27 20:55:53 UTC

Bonés!

L'altre dia em vai matar a aconseguir llibreries dvdcss2 ( amb el
mediabuntu), que no se si es gaire segur)!!,

i vaig instal.lar un piló de paquets multimèdia etc..veig diria que dots el
formats i condicions d'imatges , bé potser me'n
vaig deixar algun no se.

Peró el cas es que al fer copiàs de videocd's que tenia etc, ara si
faig duem surt tot encara o sia que em va deixar "restes" etc, i a
part m'han
sortit directoris desconeguts.-

Es "basura", ?? m'ha deixat al copiar cd's de feina restes de
dades..inservibles etc..

que em recomaneu??

a part de tot al navegar va una mica lent..

Salut!!

xavi

Linux user : #445859