[gilug.org] Idea del Cafe-install

xavi linux xavi linux gmail com
2007-08-11 10:02:45 UTC

Hola

Bé davant de tanta filosofia , explico la meva idea inicial:

No es que jo vulgui instal.lar o no el meu portàtil, que avui dia "te una
bona salut i programari", o sigui que es queda
així.-

La idea era per aquells com ara jo que tenim família compromisos etc...i no
podem anar a les  Jornades Oficials, del gilug.-

Es més una trobada amb gent que no "som grans experts", i de vegades tenim
dubtes etc, i alhora xerrar sobre linux i si ens podem ajudar millor que
millor. Altre cosa es que a més en Narcís a aconseguit un local, amb xarxa i
maquines per fer-hi quatre coses.

Al cap i a la fi no crec que sigui rés de " un altre planeta" ??? , o
pot-ser si??....

Salut!!!!!

Xavi