[gilug.org] Mini install-cafe dia

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-08-08 21:11:22 UTC

El dc 08 de 08 del 2007 a les 22:31 +0200, en/na Lourdes Mallorquí i
Dani Fossas va escriure:
> A Dimecres 08 Agost 2007 18:55, xavi linux va escriure:

> No tio!, a l'Escala no em va bé. Estic a Girona i no tinc gaires ganes d'anar
> amunt i avall (cada dia em fot més mandra fer carretera). Igualment Jo era el
> que no teina portàtil, o sigui que... vagi bé!
>
> Marc, lo de l'e17 a veure si m'ho ensenyes més endavant.

Jo m'estic plantejant de fer-me un script amb bash que permeti
instal·lar, updatejar de cvs i borrar del sistema aquest escritori.
Sé que n'hi ha de fets ja, i no ho faig per doblar esforços, sinó per
assolir o intentar assolir més coneixaments. Algú s'apunta o continuo
com fins ara amb el tema ?
(la pregunta és retòrica, però la veritat és que ja n'estic fart
d'alguns administradors de l'e17 com ara en ka... que sempre m'està
banejant per menys de res)
(Segurament)Necessitaré ajuda per tal de fer l'script aquest que vull
fer, per tant, abans de començar a preguntar indiscriminadament, sabeu
d'algun bon manual de bash scripting per fer coses com aquestes ?
He conseguit 2 pàgines que m'han facilitat, les quals són :
http://linux.org.mt/article/terminal
http://linuxcommand.org/index.php
Gràcies per endavant!!!