[gilug.org] telefonica

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-07 14:01:43 UTC

A Dimarts 07 Agost 2007 12:20, xavi linux va escriure:
> Ep Marc
>
> jo he fet un test de velocitat  a  la web;
> http://www.adslayuda.com/test.html
> i veig que es força fiable
>
> prova-ho

no ens hi compliquem més,
amb l'experiencia es veu que els routers es poden espatllar, (personalment
potser en uns quants anys n'he llençat cinc o sis) i que els cables poden no
tenir l'aillament en condicions, i qui sap quantes altres coses ens podem
trobar.

i el millor test és el de baixar o pujar manualment un fitxer contra un
servidor fiable,
si ens trobem una web que medeix la velocitat executant un programet Java en
el pc i a més emplena la pantalla de propaganda, la prova queda totalment
desqualificada, a més del perill que suposa que el programet Java faci alguna
marranada,

repeteixo, si la velocitat és constant, vol dir que hi ha una configuració
incorrecta, en canvi si té fluctuacions, hi ha alguna cosa espatllada, o els
cables o els aparells,

pero buenu, sembla que l'assumpte no va pas per intentar aplicar les
complicades solucions que proposo,