[gilug.org] instal.lar a un portàtil GNOME O KDE ???

2007-08-07 12:08:23 UTC

La meva opinió és que Gnome gasta menys recursos, i jo el veig una mica
més sòlid que no pas KDE.
Ara bé, a nivell de decoració em fa l'efecte que KDE dóna molt més joc.

Fixa't també que el Live-CD de Ubuntu (Gnome) porta més aplicacions que
no pas el Live-CD de Kubuntu (KDE), doncs deu ser perquè el KDE porta
molta més llibreria i cosa per a funcionar.

En/na xavi linux ha escrit: