[gilug.org] Instal.lar Compiz a Kde Feisty

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-08-06 13:48:31 UTC

A Dilluns 06 Agost 2007 15:25, xavi linux va escriure:
> Hola
>

> Jordi he fet el que m'has dit però al entrar  compiz, (ja que tenia
> instal.lat tot el compiz-kde, plugins, core, etc s'ha muntat
> un "follon de nassos
>
> Explico: A  les finestres no hi havia vores, no es podia tancar-les, etc ,
> total que he desintal.lat tot, però desprès del

quan no es veuen bé les finestres és que el driver de la pantalla està mal
configurat,
necessitem una configuració que inclogui AIGLX, i altres opcions
quina tarja gràfica tens ?

pots afegir una mostra del /etc/X11/xorg.conf

> "aptitude remove "  de tot el compiz  no hauria de fer dpkg-- "el que
> sigui".....es la meva dubta.-

no et donis per vençut tant aviat, el compiz pot anar, però és una utilitat
experimental, i potser no dona tota la estabilitat desitjable,

he conseguit millors resultats amb el beryl, encara que també dona alguns
problemes,
esperem que ara que han unificat les dues branques treballin tots junts i
treguin una versió molt millorada.

> Gràcies
>
> Salut!!!!

Igualment,