[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial (2)

2007-08-03 17:26:40 UTC

Per a fer una còpia de seguretat d'un DVD-Video protegit:

1. Insereixes el disc d'origen al lector/gravador de DVD
2. Obres el programa "K9Copy"
3. Al desplegable "Dispositiu d'entrada", assegura't que hi ha la unitat
del disc original.
4. Al desplegable "Dispositiu de sortida", assegura't que hi ha la
unitat gravadora. Si no és la mateixa, ja pots posar el disc verge.
5. Polses sobre el botó "Obre" (a dalt a l'esquerra)
6. Selecciones els títols/videos/audios/etc que vols incloure
7. Selecciona si vols altres coses com "mantenir menús",..
8. Canvia a fitxa "Arranjaments"
9. Revisa la "Mida del DVD". Si graves a un DVD-R de 4.7Gb, no et passis
mai de 4.490Mb
10. Polsa sobre el botó "Copia" (a dalt a l'esquerra)

Si el programa se't queixa d'alguna cosa, o no el veus com t'esperaves,
prova amb el Live-CD de la K-DEMar GNU/Linux 4.3.1, que ja ho té tot
preparat.

Salut i Llibertat,
Narcís

En/na xavi linux ha escrit: