[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial, per us propi

2007-08-03 10:31:05 UTC

Oriol, fa pocs mesos vaig estar buscant com un desesperat DVD-R de
8.5Gb, i no en vaig trobar enlloc (el canon deuria ser prohibitiu fins i
tot per als distribuidors).

Em podries esmentar un lloc on comprar-ne? És que ho necessito per a fer
còpia de seguretat d'un parell de films de 3h de durada.

I per cert, el K9Copy recomprimeix el video (i si vols exclou menús i
extres) per a fer cabre un film de DVD9 a DVD5.

En/na Oriol Pellicer ha escrit: