[gilug.org] copia de seguretat d'un dvd comercial, per us propi

2007-08-01 20:12:17 UTC

Entre tots l'esteu liant d'allò més.
La K-DEMar GNU/Linux ja porta instal·lat el programa "K9Copy", el qual
et fa un duplicat com si d'un disquet normal es tractés, i en entorn gràfic.
No t'has de preocupar de res més que dir-li on és l'original, on és el
DVD-verge, i quina carpeta de sortida (temporal) farà servir.

Si no vols instal·lar la K-DEMar, pots arrencar-la com a Live-CD i fer
la còpia amb una altra unitat DVDRW.

www.k-demar.org

En/na xavi linux ha escrit: