[gilug.org] executar script al tancar la sessio

David Casals hakd0c telefonica net
2007-04-25 17:24:45 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> A Dimecres, 25 de Abril de 2007 18:38, David Casals va escriure:

> gnome o kde ?
> que s'ha de fer concretament ?
> si és kde hi ha una opció al gestor de sessions per guardar una sessio i
> restaurar cada vegada la mateixa

Gnome

Es un lloc public on em deixen els treballs de l'escola per alla
guardats tambe eliminar els perfils del messenger i restaurar les icones
que cada dia em canvien de lloc.

A grans trets aixo es el que ha de fer. Que tinc pensat jo?

tinc un tgz amb el home de cada usuari i quant es tanqui la sessio el
despomprimeixi eliminant tot lo que sobra.