[gilug.org] Proposta de quedada

Gaspar Segues g k udg es
2006-03-30 10:09:51 UTC

Bones a tots.

Encara que no piuli sovint, de tant en tant vaig llegint els mails.
Sinò dic gaire res, és que els de la costa crec que  fem una mica la
guerra apart del nucli principal gironí. El proselitisme vol constancia
i no gaire remor. Si fas molta remor s'esvera el galliner.
:-P

Respecte a la quedada:
 Potser seré fora de vacances (és el primer cap de setmana de la Setmana
Santa) en cas contrari vindré amb molt de gust a la reunió.

Salut!

En/na Oriol Pellicer i Sabrià ha escrit: