[gilug.org] Proposta de quedada

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-26 20:27:07 UTC

El ds 25 de 03 del 2006 a les 18:20 +0100, en/na Eduard Vidal i Tulsà va
escriure:
> En/na Antoni Subirà Paris ha escrit:
> >
> Tinràs temps d'arrivar toni, no et precupis
>
> A per cert, jo també vindrè, que en marc em té precupat :P
En Mar et té preocupat ??? ostia ... i això ? que ha fet ara aquest poca
vergonya ? :P
Fora conyes, no t'has de preocupar ...de debò, però quan vaig llegir
aquelles acusacions del gilug, em vaig posar com una moto i vaig
"rebotar-ho" tot.
Vaig començar a enviar correus sobre el tema i segurament l'error va ser
que no vaig dir a arrel de què venia tot això ....
Suposo que si estas preocupat és per això, si no és per això ... ja no
sé res més :S
Bueno, ho dic per què no et continuis precupant fins el dia 8
d'abril ...
Si potser és algun altra tema... això ja no ho sé ... però bueno, en fi,
espero veure't igualment el dia 8 d'abril ;)
Fins ara!!