[gilug.org] Proposta de quedada

K k k udg es
2006-03-23 09:42:44 UTC

marcfurti wrote:
> El dj 23 de 03 del 2006 a les 00:49 +0100, en/na Raul Perez va escriure:

[...]

> Hi ha molts de temes per parlar de gilug a part del curset ...
> Un exemple és el merder que hi ha muntat de portes cap enfora, i què
> s'ha de fer per què no hi hagi aquesta opinió ... no ?

Uuuiii, que n'has d'apredre!

Tornare a explicar un dels punts del meu anterior mail,
que mai esta de mes, explicar-se ben be:

"Massa gent al mont, no pitxa prou, i aixo li afecta
les neurones, de manera, que s'inventa coses, diu mentides,
i fa coses amb poc/gens, avaricios i egoista sentit comu..."

La seguent discusio interessant seria averiguar fins a quin
punt la penya amb aquest "bug" te arreglo, (ei, que es
tracta de parlar de hardware i software humà! :-),

La meva opinio personal, es que depen: La gent inteligent sí
"rectificar es de savis", pero els patans de mena...
"d'on no n'hi ha no en pot rajar"! :-)

Ei, parlem de tot aixo i molt mes el dissabte!

           Carles