[gilug.org] Curset S.O.S. S.O.S. S.O.S. S.O.S.!!!!!!!

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-21 16:36:53 UTC

bones, m'ha agafat així no per ningú de dins del gilug, sinó per
l'opinió que s'està formant de portes enfora del gilug ....
Vaig estar present a l'acta fundacional d'aquest ... i que jo sàpiga el
gilug NO TÉ RES A VEURE AMB CAP EMPRESA!!!!!!!!!!!!!!!
Però em rebenta que alguna gent pensi així sobre el gilug, ja que si el
gilug està "imperat" per alguna empresa en concret, lo primer que faré
serà surtir-ne, ja que jo, ara per ara, no em vull enmerdar amb cap
empresa ... estic estudiant i el que vull es aprendre i si puc ensenyar.
Això de que t'ho pensaras estas en el teu dret, però només et diré que
si no vens per això, el que s'ho perdrà seras tu.
Com ja he dit, m'ha rebentat i he explotat quan he llegit això sobre el
gilug ... però si per intentar fer reaccionar a la gent diguent el que
he dit t'he espentat ha estat el que buscava, fer reaccionar a la gent i
rebre respostes, per què em demostressin que no estem imperats per cap
empresa de girona ni d'enlloc, que tan sols som un grups d'amics que
tenim un tema en comú, que ens interessa i que en volem difondre la seva
coneixença al màxim possible.
També t'he de dir que si només t'interessa i no et mous una mica pel teu
compte, em sembla que vas una mica errat amb tot això del software
lliure, ja que existeixen llistes, si, tens raó, però no totes les
pregutnes es responen mitjansant llistes o grups d'amics d'alguna cosa.
Tu també hi has de posar de la teva part i intentar buscar les respostes
per tu solet. Si no les trobes, ja hi haurà algú que et dirà que ho
busques en el lloc inedequat o bé ho busques amb mots erronis per trobar
la solució que tu vols ... o el que sigui en cada cas.
No pretenia espentar a ningú amb els meus correus, tan sols pretenia que
el gilug com a grup es defenses, ja que això són acusacions molt greus
desde el meu punt de vista.
Ho sento si he espantat algú, però la millor defensa és un bon atac.
Per cert, lo del curset segueix en peu, si a algú encara li interessa,
que conto que si.

El dt 21 de 03 del 2006 a les 16:55 +0100, en/na Dimas [HaST] va
escriure: