[gilug.org] Curset S.O.S. S.O.S. S.O.S. S.O.S.!!!!!!!

Antoni Subirà Paris tonisubi gmail com
2006-03-21 14:20:27 UTC

hola, soc en Toni Subirá, no se la gent que l'interesa el curset, pel que he
anat llegint al llarg de tots aquest dies pensava que seriem uns cuatre o
cinc

REPETEIXO que a MI m'interessa no he dit res els últims dies per la raó que
pensava(com havies escrit) que tot sestava preparant i que ja avisaries cuan
tot estigues a punt

dius que es contesti a traves de la llista, que es digui públicament si
interessa dons be, jo to dic a tu i a la llista

A MI M'INTERESA FER UN CURSET DE INICIACIÓ DE LINUX

no se que mes dir,sentiria que tot quedes am res

TONI
El 21/03/06, Antoni Subirà Paris <> ha escrit: