[gilug.org] facturalux i ubuntu

David Casals hakd0c telefonica net
2006-03-14 18:06:01 UTC

Als repositoris d'ubuntu hi ha el programa facturalux, aquest
s'instal·la perfectament però no aconsegueixo fer-lo funcionar.

El facturalux demana postgresql per funcionar, aquest ja l'instal·la
automàticament i quant engego el facturalux em demana la configuració
del postgresql, però jo he treballat sempre amb mysql i no se si el
facturalux m'ha creat la base de dades si l'he de crear jo o què s'ha de
realitzar.

Algú l'ha aconseguit fer funcionar sense fer una instal·lació des del
codi font?

Atentament
hakd0c