[gilug.org] Confirmació participació a nivell de GiLUG a Identi'Cat

Toni Hermoso Pulido toniher softcatala org
2006-03-07 10:34:40 UTC

Perfecte! Us poso a la «llista» també a tots dos (i tot aquell qui
s'afegeixi també ara). Encara cal definir exactament el que s'ha fer i
aquí cal incloure-hi la distribució que s'utilitzaria :)

Al 07/03/06 11:29, En/na marcfurti ha escrit:

--
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://drac.homelinux.org

A non-text attachment was scrubbed...