[gilug.org] executar fsck al inici

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2006-06-21 13:47:53 UTC

En/na K ha escrit:

> [...]
>una knoppix (tambe m'agrada l'slax), posant al principi per arrencar:
>
>knoppix lang=es 2
>
>que arrenca nomes amb mode texte, sense X, i despres faig:
>
>cat /dev/hda > /dev/null
>
>o, tambe: (sobretot, vigileu el que teclejeu!)
>
>dd if=/dev/hda of=/dev/null
>
>que si el disc dur esta be, no surtira cap missatge, pero si esta
>xungo, amb sectors defectuosos i tal, surtiran els errors a la
>llum (o a la pantalla :-)
>
>Per provar d'arreglar-ho, si es que el hardware esta O.K., fer el
>fsck des de la knoppix, pot ser una millor idea que fer-ho des del

Bueno, ja ho he trobat, era simplement un enmarascament
tenia dades a un directori on despres hi montava una altra particio.
ja m'ha pasat altres cops, i per aixó ho havia comprovat... i s'em va
pasar aquest directori.
ho he vist amb el knoopix fent un du, i he vist que hi havia dades a
aquell directori.

Moltes gràcies