[gilug.org] problemes amb squid

Marc Torres sarinyo gmail com
2006-06-04 17:37:01 UTC

Jo a la feina també ho tinc muntat així, i el tema de caché és una
bona feature. Sobretot si has de baixar paquets de diferent tipus des
de diferents màquines. Com molt bé et diuen, hi ha altres eienes, però
amb l'squid també es pot fer.

El que hauries de mirar és la mida de la caché, i també el tema dels
fitxers que vols que guardi. Jo aquest segon paràmetre m'ho vaig
copiar de l'squid.conf que vaig trobar de la gent de rediris. Si vols
el dimarts quan vagi a la feina t'envio els paràmetres que tinc jo
configurats, de memòria no els sé, jejeje. Ah, a mi si em fa el caché,
ja que a vegades he baixat la mateixa cosa de diferents màquines (per
exemple l'instal·lador de l'acrobat que a vegades se'm corromp) i es
nota molt que la segona baixada no ve des d'internet...

Bé, sort i si vols la meva configuració me la demanes!

Salute,

Marc.